woensdag 5 mei 2010

8 mei

5 jaar geleden was ik in deze periode op reis door Tibet voor de reis van mijn leven. Gestopt met werken; een forse burn-out achter de rug en dan die verpletterende ervaringen op het Dak Van De Wereld.
Op 8 mei is het alweer twee jaar geleden dat Margo is overleden. Een gebeurtenis die een zeer diepe in druk heeft gemaakt door vooral de moedige Margo.
En nu ben ik weer twee jaar verder en zijn er gebeurtenissen geweestw aardoor ik een beetje los hebben gemaakt van degene die meer dan 38 jaar bij me is geweest.
Margo is natuurlijk voor altijd opgesloten in mijn hart. Maar ik kan er nu een beetje rustiger op terugkijken.
Al dat soort gedachten komen boven als ik deze bijdrage aan mijn weblog schrijf.
Hoe graag had ik ook aan mijn contacten willen toevoegen Margo.depauw@hotmail.com
Maar dat is me niet gegeven.
En het was zelfs niet mogelijk om op de hoogste passen van Tibet dicht bij Margo te zijn.
Dan maar in gedachten.
Vandaag hopen we een beslissing te nemen over het vervolg van onze reis.
Nepal is niet voorzien van een goed wegennet. Dat komt uiteraard ook door de bergen.
Het is de bedoeling de kant van Sikkim op te gaan, via Dardjeeling.
Ik heb eens voorzichtig op de kaart gekeken en denk, de mogelijkheden tot Internetten voorlopig wel " gezien " zijn.
Zodra we weer gelegenheid hebben melden we ons weer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten